Βιογραφικό

     Γεννήθηκα το 1983 στην Καβάλα, πόλη στην οποία και μεγάλωσα. Τελείωσα ως αριστούχος το 2ο Ενιαίο Λύκειο Καβάλας. Σπούδασα στο τμήμα Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση σπουδών "Φυσική της ατμόσφαιρας και του περιβάλλοντος". Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στις Διαβιβάσεις. Στη συνέχεια έζησα στην Κρήτη για 2,5 χρόνια, όπου δίδαξα ως ωρομίσθιος σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας καθώς και σε πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης σε Γενικό Λύκειο.
     Ακολούθησε ο επιτυχής γραπτός διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π. εκπαιδευτικών το 2009 και ο διορισμός στον νομό Ροδόπης. Από τότε, για 14 σχολικά έτη έχω διδάξει ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια σε σχολεία της Ροδόπης και της Κρήτης, μαθαίνοντας, μέρα με τη μέρα, και αποκτώντας πείρα μέσω ενός τόσο σημαντικού λειτουργήματος. Παράλληλα και εθελοντικά, είμαι επιμορφωτής στα σεμινάρια για εκπαιδευτικούς του eTwinning (χρήση κινητών τηλεφώνων και tablets στη διδασκαλία μαθημάτων) και μέλος της παιδαγωγικής ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος Connect.
     Πέραν της διδασκαλίας, έχω πραγματοποιήσει προγράμματα αγωγής υγείας και περιβαλλοντικής αγωγής (π.χ. https://drive.google.com/file/d/1q4wcZ4Y8uNzV0jtaxWim98MlOVCIqkn-/view), έχω συνοδέψει ομάδες μαθητών στην Ελλάδα και το εξωτερικό (π.χ. tinyurl.com/2xldzkvb), έχω συμμετάσχει σε επιμορφωτικό πρόγραμμα ERASMUS+ στο Βερολίνο (Geothermal and Solar Skills), σε δύο θερινά σχολεία στο Γεωπάρκο Σητείας, σε εποπτεία Πρακτικής Άσκησης Διδασκαλίας φοιτητών ΑΣΠΑΙΤΕ, σε προγράμματα εκπαίδευσης της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη και έχω διδάξει εθελοντικά στο κοινωνικό φροντιστήριο του Δήμου Κομοτηνής για δύο σχολικά έτη. Έχω συνεισφέρει εθελοντικά στην ελληνική ορειβασία μέσω της φωτογράφισης, περιγραφής και χαρτογράφησης ορειβατικών διαδρομών (https://tinyurl.com/y2kvjzkn), καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος με εθελοντικούς καθαρισμούς και χρήση ψηφιακών εφαρμογών. 
     Πιστεύω πάρα πολύ στη συμβολή της επιμόρφωσης στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Από το 2008 έχω παρακολουθήσει πάνω από 100 σεμινάρια και επιμορφώσεις που αφορούν τις φυσικές επιστήμες, τη διδακτική, τον εκφοβισμό, τις νέες τεχνολογίες (ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου), το περιβάλλον, την αγγλική γλώσσα (επίπεδο C1), την ψυχολογία, την υγεία και έχω ολοκληρώσει ετήσιο επιμορφωτικό πρόγραμμα στην "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση". Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκόμισα με έχουν βοηθήσει να είμαι αποδοτικότερος στις εργασίες μου, καθώς και στην παραγωγή και μεταφορά της γνώσης.
     Το 2013 βραβεύτηκα στον θεσμό "Αριστεία και ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση" του Υπουργείου Παιδείας για το έργο μου «Μαθητές και καθηγητές ως επιμορφούμενοι και επιμορφωτές. Φοράμε τα έξι καπέλα σκέψης και μαθαίνουμε Φυσικές Επιστήμες» που υλοποίησα το σχολικό έτος 2012-2013 στο Γυμνάσιο Νέου Σιδηροχωρίου 
(https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1439697802908913&type=3)Η πρακτική παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ επιστημών Athens Science Festival που έγινε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων το 2015, κατά τη διάρκεια του βιωματικού σεμιναρίου "Η διδασκαλία των Θετικών Επιστημών στα σχολεία: Πώς μπορεί να γίνει καλύτερη;", μιας και επιλέχτηκε μεταξύ των 30 καλύτερων έργων από το δίκτυο March (Making Science Real in Schools) https://scico.gr/isw-march/. Στη συνέχεια τα "έξι καπέλα σκέψης" περιλήφθηκαν στην ομαδική εργασία "Ημέρα Επιστήμης" που επιλέχθηκε και παρουσιάστηκε στο διεθνές Innovation Swap Workshop που έγινε στη Σόφια της Βουλγαρίας το ίδιο έτος  Η ατομική πρακτική συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις προτεινόμενες πρακτικές για την "πιλοτική εφαρμογή πρακτικών διδασκαλίας για τη βιωματική μάθηση των Θετικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση" που στάλθηκε σε όλα τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για εφαρμογή από τους εκπαιδευτικούς.
      Από το 2020 συμμετέχω στην παιδαγωγική ομάδα του τριετούς εκπαιδευτικού-επιστημονικού ευρωπαϊκού προγράμματος Connect (https://tinyurl.com/yhf763nk). Αρχικά δημιουργήσαμε πρωτότυπο υλικό το οποίο εφαρμόσαμε. Στη συνέχεια βοηθήσαμε (ως coach) τους νέους συναδέλφους που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα μετά από πρόσκληση που στάλθηκε για εφαρμογή σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Η εφαρμογή στο σχολείο μας έχει λάβει βραβείο καλής πρακτικής και έχει λάβει διάκριση με την απονομή ετικέτας STEM School Label (http://tinyurl.com/yp9mje3m), καθώς και βραβείο για τη συνολική προσφορά στην ανοικτή εκπαίδευση.
     Τα ενδιαφέροντά μου είναι ο αθλητισμός, η ορειβασία, οι εξερευνήσεις στη φύση, οι παραδοσιακοί χοροί, η μουσική, η φωτογραφία, οι υπολογιστές και τα επιστημονικά βιβλία. Είμαι εθελοντής αιμοδότης και μέλος του Πεζοπορικού Ομίλου Ηρακλείου και του Συλλόγου Μαραθωνοδρόμων Κρήτης.
     Η μεγάλη μου αγάπη όμως είναι η Φυσική, και γενικότερα οι Φυσικές Επιστήμες, κάτι το οποίο εκδηλώνεται ως το πάθος για την κατάκτηση και μετάδοση της γνώσης, μέσω της τυπικής και της άτυπης εκπαίδευσης, και της ατέρμονής μου αναζήτησης για την αλήθεια. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έγραψα μία τριλογία βιβλίων, την "Τριλογία του φωτός και της ατέρμονης αναζήτησης για την αλήθεια". Το 2013 εξέδωσα το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο "Μαγεία Αγάπη Νοσταλγία" που αφορά τη μυθιστορηματική αναζήτηση της εξήγησης των πάντων με τη βοήθεια της επιστήμης. Το 2015 εξέδωσα το δεύτερο βιβλίο μου με τίτλο "Ταξίδι στον κόκκινο πλανήτη" που αφορά τις μελλοντικές εφαρμογές των επιστημών στην κατάκτηση του διαστήματοςΤο 2019 εξέδωσα το τρίτο βιβλίο μου με τίτλο "Στα βήματα του Homo Sapiens" που αφορά την προϊστορία και την εξέλιξη του ανθρώπου και των επιστημών (https://tinyurl.com/y4tdonau).
     Οι αναζητήσεις στη φύση, στους ανθρώπους και στις επιστήμες συνεχίζονται...